Ohjelma
Klo 13-15 (sis. 15 min tauon)
Asiakkaan kokonaisvaltainen kartoittaminen asiakaspalvelutyössä
Jenni Sainio, proviisori, Käpylän apteekki
- Mistä asiakaspalvelu alkaa ja miksi aloitus on tärkeä?
- Miten kartoitan asiakkaan tarpeet?
- Esimerkkejä asiakaspalvelutilanteista
- Haastavat asiakaspalvelutilanteet (esim. kiireinen asiakas ja miten käsittelen asiakkaan vastaväitteet)
- ”Lisämyynti?” - mitä sen nykyään pitäisi olla vai pitäisikö olla ollenkaan?
- Oman asenteen merkitys palvelutilanteen onnistumiseen.
- Voiko some olla osa asiakaspalvelua?
Webinaarin tarkoituksena on, että Jenni ei puhu yksin! Ota siis oma ideapankkisi mukaan ja jaetaan ajatuksia toisillemme.
Jenni työskentelee proviisorina Käpylän apteekissa, mutta hänet tunnetaan myös Instagramista nimellä Proviisori Jenni. "Tykkään apteekkityöstä, koska auttaminen on parasta."