Hyvä asiakaspalvelu alkaa asiakkaan kokonaisvaltaisesta ymmärtämisestä – tule oppimaan, miten voit kartoittaa asiakkaan tarpeet ja odotukset tehokkaasti ja luoda erinomaisia asiakaskokemuksia!
Opit kohtaamaan asiakkaan, kuuntelemaan hänen tarpeitaan ja tarjoamaan vaihtoehtoja asiakas- ja oirelähtöisesti.
Kohderyhmä
Koulutus on suunnattu apteekissa asiakaspalvelutyötä tekeville farmasisteille ja teknisille työntekijöille. Koulutus sopii myös asiasta kiinnostuneille.
Miksi osallistua?
- Kokonaisvaltainen asiakasymmärrys: Opit kartoittamaan asiakkaan tarpeet ja odotukset.
- Erinomaiset asiakaskokemukset: Saat valmiudet luoda unohtumattomia asiakaskokemuksia.
- Asiakas- ja oirelähtöinen palvelu: Opit kohtaamaan asiakkaan, kuuntelemaan hänen tarpeitaan ja tarjoamaan hyödyllisiä hoitovaihtoehtoja.
Ohjelma
Tutustu koulutuksen ohjelmaan:
Hinta ja ilmoittautuminen
Live-webinaarissa näet ja kuulet kouluttajat, voit osallistua keskusteluun reaaliaikaisesti chatin kautta ja ladata esitysmateriaalit itsellesi. Lähetämme kaikille osallistujille henkilökohtaisen tervetuloviestin ennen webinaaria. Koulutuksesta tehdään myös tallenne, joka on osallistujien käytettävissä yhden kuukauden ajan. Osallistujat saavat osallistumisesta todistuksen.
Hyödynnä nopean varaajan etu ja ilmoittaudu Early Bird -etuhintaan 195 € (+ alv) viimeistään 29.4.2025! Sen jälkeen normaalihinta on 295 € (+ alv).
Ryhmäilmoittautumiset:
- Vähintään 3 osallistujaa: etu -20 % normaalihinnasta alennuskoodilla 4YOU20
- Vähintään 5 osallistujaa: etu -25 % normaalihinnasta alennuskoodilla 4YOU25
Ryhmäetu koskee saman organisaation ilmoittautumisia ja se lasketaan koulutuksen normaalihinnasta. Ilmoita alennuskoodi ilmoittautumislomakkeen Alennuskoodi-kentässä.
Pyydä tarjous rajattomasta organisaation käyttöoikeudesta tai suuremmasta ryhmästä tästä.
Tutustu muutos- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista kohdasta: Ohjeita osallistujille. Pharmaca varaa oikeuden muutoksiin koulutuksessa.
Voit maksaa tämän koulutuksen vaivattomasti luottokortti-, verkko- tai mobiilimaksulla, sekä laskulla. Lasku muodostuu automaattisesti antamiesi tietojen perusteella ja lähetetään 1–4 viikkoa ennen koulutuksen ajankohtaa/ilmoittautumisen jälkeen. Lisääthän myös mahdollisen PO-numeron ilmoittautumisen yhteydessä.
Yleisiä koulutuspalautteita
"Sisältö oli monipuolinen ja laadukas. Puhujat olivat loistavia esiintyjiä ja alansa asiantuntijoita."
"Todella mielenkiintoiset ja relevantit aiheet sekä hyvät esiintyjät."
Sisältö oli kiinnostava: 4,5/5 (palautekooste 2024)
Aiheet olivat ajankohtaisia: 4,6/5 (palautekooste 2024)