Monikanavainen markkinointi on nykypäivää, ja siitä kuuleekin puhuttavan lähes joka päivä. Mutta mitä se oikeasti tarkoittaa, ja miten markkinointia hyödynnetään monikanavaisesti? Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa käydään läpi, miten monikanavaista markkinointia tulisi suunnitella, kehittää ja millä perusteilla päätöksiä markkinointitoimenpiteistä tulisi tehdä.
Kohderyhmä
- Lääke- ja terveystuotteiden markkinoinnin ja myynnin parissa toimivat asiantuntijat
- Apteekin markkinoinnista ja myynnistä vastaavat
- Markkinointitoimistojen ja konsulttiritysten parissa työskentelevät asiantuntijat
Miksi osallistua?
- Opit käytännönläheisesti, mitä monikanavainen markkinointi on
- Opit asettamaan selkeät ja mitattavat tavoitteet markkinoinnille
- Opit suunnittelemaan ja budjetoimaan erilaisia markkinoinnin toimenpiteitä
Ohjelma ja kouluttaja
Kouluttajana toimii Mikko Salonen (Chief Operating Officer, Partner, Noord Agency Oy).
Katso webinaarin tarkempi sisältö ja Mikon kouluttajaesittely Ohjelma-välilehdeltä.
Toteutus
Koulutus on saatavissa webinaaritallenteena. Tallenne on kuvattu 29.3.2023. Sen kesto on noin 2 tuntia.
Webinaaritallenne on käytettävissäsi 1 kk ajan ostohetkestä.
Hinta ja ilmoittautuminen
Webinaaritallenteen hinta on 195 € (+alv).
Olisiko teitä osallistumassa useita tai haluaisitteko rajattoman käyttöoikeuden organisaation käyttöön? Pyydä ryhmätarjous: sales@pharmaca.fi
Tutustu muutos- ja peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista kohdasta: Ohjeita osallistujille. Muutokset koulutuksessa ovat mahdollisia. Katso myös usein kysytyt kysymykset tästä: Usein kysytyt kysymykset.
Olemme laajentaneet ilmoittautumisominaisuuksia sekä nopeuttaneet laskujen käsittelyä. Tässä koulutuksessa käytössäsi on muun muassa korttimaksaminen ja ryhmäilmoittautuminen. Jos käytössäsi on alennuskoodi, tarkistathan, että kampanjahinta päivittyy loppusummaan. Jos valitsit maksuvaihtoehdoksi laskun, muodostuu se automaattisesti antamiesi tietojen perusteella. Lisääthän siis myös PO-numeron ilmoittautumisen yhteydessä.