Ohjelma
Lääkemarkkinoinnin mittaamattomat mahdollisuudet
12.30 Kahvi ja verkostoitumista
13.00 Tervetuloa!
Saana Lehmussaari, koulutuspäällikkö, Pharmaca
13.05-13.25 Lääkemarkkinoinnin kehitys viranomaisnäkökulmasta
Puhuja päivitetään pian!
13.25-13.45 Data puhuu – johda markkinoita älykkäästi
Puhuja päivitetään pian!
13.45-14.25 Kun kanavat synkkaavat - omnichannel
Puhujat päivitetään pian!
14.25-14.40 Tauko
14.40-15.00 Mittarit uudessa ajassa – miten mitataan vaikuttavuutta, ei vain volyymiä
Petri Mertanen, toimitusjohtaja, markkinointianalytiikan konsultti, Mertanen Analytics
15.00-15.20 Hyvä lääkemarkkinointi on palvelua, mutta miten se tehdään?
Johanna Kestilä, toimitusjohtaja, KarpaloGroup
15.20-15.55 Yhdessä asiakkaan kanssa – monikanavaisen kohtaamisen anatomia
Puhujat päivitetään pian!
15.55-16.00 Koulutus päättyy
Saana Lehmussaari, koulutuspäällikkö, Pharmaca