Tekoälykäs lääkkeiden markkinointi
Klo 12.30 Verkostoitumista ja pientä purtavaa
Klo 13.00-13.20 Avaus ja alustus tekoälyyn
Saana Lehmussaari, koulutuspäällikkö, Pharmaca
Puheenjohtaja ja alustus: Kai Kaasalainen, toimitusjohtaja, Tamro Oyj
Klo 13.20-13.35 Myyntiluvan edellytykset
Veera Torkko-Huuskonen, jaostopäällikkö, myyntilupakoordinaattori, Fimea
Klo 13.35-14.20 Tehokkuutta tekoälystä: parhaat käytännöt markkinointiosaston oppimiseen
Satu Salminen, MBA-opiskelija, Haaga-Helia
Klo 14.20-14.35 Tauko
Klo 14.35-15.10 Onnistuneen kampanjan kulmakivet: Case MSD Finland
Tia Stålhammar, Brand & Customer Manager, Oncology, MSD Finland
Venla Määttä, Content Marketing Manager, MSD Finland
Klo 15.10-15.25 Data lääkemarkkinoinnin tukena
Ossi Niemelä, Product Manager, Pharmaca
Klo 15.25-16.00 Miten markkinointitoimisto hyödyntää tekoälyä lääketeollisuuden asiakasprojekteissa?
Johanna Markkanen, Managing Partner, Myy Agency
Klo 16.00-16.25 Tekoäly lääkealan moottorina
Keskustelemassa
Kai Kaasalainen, toimitusjohtaja, Tamro Oyj
Aki Antman, toimitusjohtaja, Sulava
Klo 16.25-16.30 Lopetus
Saana Lehmussari, koulutuspäällikkö, Pharmaca