Ohjelma
Lääkemarkkinoinnin mittaamattomat mahdollisuudet
13.00 Tervetuloa!
Ouli Uimonen, toimitusjohtaja, Pharmaca
Saana Lehmussaari, koulutuspäällikkö, Pharmaca
Puheenjohtaja koulutuksessa toimii
Vilhelmiina Ilkka, Business Unit Director, Branded RX, Viatris Oy
13.05-13.25 Lääkemarkkinoinnin valvonnan näkökulma
– Ajankohtaista lääkkeiden markkinoinnin valvonnassa Fimeassa
Kristiina Pellas, yliproviisori, Fimea
13.25-13.45 Data puhuu – johda markkinoita älykkäästi
Hanna Heloterä, Senior Consultant, Pharmaca Health Intelligence
13.45-14.25 Kun kanavat synkkaavat - omnichannel
Aki Ronkainen, Head of Sales Nordics, Head of Sales Finland, RTL AdAlliance
Aleksi Ylitalo, Sales Manager Nordics, RTL AdAlliance
14.25-14.40 Tauko
14.40-15.00 Mittarit uudessa ajassa – miten mitataan vaikuttavuutta, ei vain volyymiä
Petri Mertanen, toimitusjohtaja, markkinointianalytiikan konsultti, Mertanen Analytics
15.00-15.20 Hyvä lääkemarkkinointi on palvelua, mutta miten se tehdään?
Johanna Kestilä, toimitusjohtaja, KarpaloGroup
15.20-15.50 Yhdessä asiakkaan kanssa – monikanavaisen kohtaamisen anatomia
Vappu Harlin, ylilääkäri, Viiskulman terveysasema
Lauri Pudas, apteekkari, Joutsensillan apteekki
Keskustelun vetää Satu Ratia, Consultant & Recruitment Manager Commercial Finland, PharmaRelations
15.55-16.00 Koulutus päättyy
Saana Lehmussaari, koulutuspäällikkö, Pharmaca

